Σελίδες

1/4/12

Ποιος Είναι Ο Πραγματικός Ρυθμός Ανανέωσης Οθόνης Των Σημερινών LCD HDTV;

 
Οι κατασκευαστές ηλεκτρονικών, απλά, λατρεύουν μια προδιαγραφή, πίσω από την οποία μπορούν να κρυφτούν και να την κάνουν το κεντρικό σημείο των διαφημιστικών προσπαθειών τους - ασχέτως του πόσο άχρηστη μπορεί αυτή να είναι, όσον αφορά τη σύγκριση των προϊόντων τους με άλλων κατασκευαστών.
Το κύριο όπλο,
στην αδιαμφισβήτητη κούρσα εξοπλισμού των HDTV, στα προηγούμενα χρόνια, ήταν ο (πραγματικός) ρυθμός ανανέωσης οθόνης των LCD.
Πλέον όμως, αυτό έχει πάψει να είναι όσο ξεκάθαρο θα πιστεύατε ότι είναι (ή θα έπρεπε να είναι), σύμφωνα με το HD Guru.
Όροι όπως Clear Motion Rate (CMR - Samsung), Scenes Per Second (SPS - Vizio), MotionFlow XR (Sony), AquoMotion (Sharp), έχουν σκοπό να μπερδέψουν τον υποψήφιο αγοραστή, μοιάζοντας με τον - κάπως - χρήσιμο (και τελευταία μη αναφερόμενο στη συσκευασία) ρυθμό ανανέωσης οθόνης.
Το νούμερο που ακολουθεί αυτούς τους όρους (120, 240 ή και 480) είναι, στην καλύτερη περίπτωση, διπλάσιο από τον πραγματικό ρυθμό ανανέωσης της οθόνης, “εξαπατώντας” τον υποψήφιο αγοραστή ώστε να προτιμήσει αυτές τις τηλεοράσεις από μια, πιθανά με καλύτερη απόδοση (αλλά με πιο τίμια αναγραφή χαρακτηριστικών), ανταγωνιστική συσκευή.
Οι όροι αυτοί, συνήθως, εφευρίσκονται από το τμήμα πωλήσεων κάθε εταιρίας και όχι από το τεχνικό της τμήμα, οπότε προσέξτε τα ψιλά γράμματα στις συσκευασίες, για να μην ξεγελαστείτε. Αγνοείστε τελείως αυτές τις προδιαγραφές και σιγουρευτείτε ότι η τηλεόραση που επιλέγετε, μπορεί να δείξει το υλικό που θέλετε να δείτε, στο φυσικό του ρυθμό ανανέωσης. Αν καταλήξετε σε δυό συσκευές που έχουν τις προδιαγραφές που θέλετε, μπορείτε στη συνέχεια, να λάβετε υπόψη σας και τις ανωτέρω "δηλώσεις".
Για να δώσουμε ένα απλό παράδειγμα, είναι σαν ένας κατασκευαστής αυτοκινήτων να δηλώνει, ότι ο κινητήρας του μοντέλου του είναι το ισοδύναμο ενός εξακύλινδρου κινητήρα, με βάση κάποια κριτήρια δοκιμών, που δεν αποκαλύπτει και χωρίς να λέει πουθενά, πόσους ακριβώς κυλίνδρους έχει, στην πραγματικότητα, ο κινητήρας του.

Πηγή: dailytech.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες σε κόσμιο επίπεδο.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...