παλαιότερων υπολογιστών.
Συγκεκριμένα, γίνεται χρήση του εργαλείου SwiftShader που φέρνει υποστήριξη γραφικών WebGL 3D σε παλαιότερα συστήματα που κανονικά δεν θα μπορούσαν να αντέξουν, με μειωμένη απόδοση (ανάλογα με τον επεξεργαστή), αλλά δυνατότητα παρακολούθησης υλικού που μέχρι τώρα δεν ήταν εφικτό.
Η νέα έκδοση δίνει μεγαλύτερη ταχύτητα για ιστοσελίδες που χρησιμοποιούν το HTML5 Canvas 2D API, σε Mac και Windows PC, αλλά όχι σε Linux.
Πηγή: iefimerida.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες σε κόσμιο επίπεδο.